League of Legends je več kot deset let stara strateška računalniška igra, osredotočena na ekipe, ki zdaj igralcem in oboževalcem ponuja tudi otipljive figure

League of Legends je strateška igra, osredotočena na ekipe, kjer dve petčlanski ekipi močnih junakov poskušata uničiti bazo nasprotnika. Izbirate lahko med 140 junaki, da začnete spektakularne akcije, premagate nasprotnike in uničite stolpe na poti do zmage.

League of Legends je realnočasovna strateška igra in spletno večigralsko bojišče, ki ga je navdihnil mod Defense of the Ancients, ali DotA, za videoigro Warcraft III: The Frozen Throne. Razvijalec in založnik igre je Riot Games, ki je igro napovedal 7. oktobra 2008, sledil pa je zaprti beta test, ki se je začel 10. aprila 2009, in končno izid 27. oktobra 2009.

Igralec League of Legends po registraciji prevzame vlogo tako imenovanega nevidnega Priklicatelja, ki lahko nadzoruje junaka z edinstvenimi magičnimi sposobnostmi, katerega cilj je s pomočjo soigralcev premagati nasprotnikovo ekipo. Na treh različnih zemljevidih so igralci razdeljeni v dve enaki ekipi po 3 ali 5 igralcev, pri čemer vsak nadzoruje junaka, ki ga je izbral ali je bil izbran naključno. Ekipe začnejo na nasprotnih koncih zemljevida na mestu, imenovanem Spawn Pool, poleg Nexusa (glavna baza, dobesedno: povezava). Igro je mogoče zmagati z uničenjem nasprotnikovega Nexusa ali če nasprotnikova ekipa obupa.

Junaki med igro nenehno zbirajo izkušnje in zlato z ubijanjem sovražnih bitij (junakov in minionov) ter nevtralnih pošasti, pa tudi z uničevanjem stolpov in inhibitorjev. Z zlatom lahko kupijo različne predmete, ki povečajo njihovo učinkovitost, moč sposobnosti ali nudijo zaščito. Začnejo na prvi stopnji in se lahko razvijejo do 18. stopnje v vsaki igri, medtem ko se Priklicateljeva stopnja nenehno povečuje.

Leta 2010 je Los Angeles gostil svetovno finale World Cyber Games, kjer je potekalo prvenstvo League of Legends. Ekipe z vsega sveta so se borile za nagrado v višini sedem tisoč dolarjev, zmagala pa je severnoameriška ekipa Counter Logic Gaming. Prvenstvo, ki je bilo organizirano kot zaključek prve sezone, je gostil švedski dogodek Dreamhack junija 2011. Prvenstvo s skupno nagrado sto tisoč dolarjev je osvojila evropska ekipa Fnatic. Gledanost tekem je podrla rekorde, najvišja izmerjena vrednost je bila več kot dvesto tisoč gledalcev, skupno pa je prvenstvo imelo več kot 1,6 milijona gledalcev.

Seveda nenehna priljubljenost in uspeh skozi leta nista ušla pozornosti drugih sektorjev, leta 2021 pa je Netflix predstavil neverjetno vizualno animirano serijo, ki ni pritegnila le pozornosti oboževalcev, temveč je igri, ki že ima ogromno bazo igralcev, dala nov zagon. Tudi igralna industrija je počasi, a zanesljivo začela odkrivati možnosti, ki jih ponuja League of Legends, saj številni kul liki skoraj zahtevajo, da se pojavijo kot igrače na policah oboževalcev ali da se podajo v nove dogodivščine v rokah otrok.

Spin Master je bil tisti, ki je leta 2021 pridobil pravice za izdelavo igrač, in že prvič predstavil najbolj priljubljene like, od katerih so nekateri seveda nastopili tudi v animirani seriji Arcane, zato so znani ne le igralcem, ampak tudi oboževalcem serije.

League of Legends3 izdelek je na zalogi