V kolikor imate kakršne koli težave z dostavo, izdelkom ali storitvijo, se prosimo obrnite na nas po e-pošti na naslov info@igraceshop.si

Če uveljavljate garancijsko storitev, lahko izbirate med naslednjimi različicami:

  • Zamenjava izdelka
  • Ponovni nakup v vrednosti izdelka
  • Povrnitev vrednosti izdelka na bančni račun
Prosimo, da igračo pošljete nazaj v naše centralno skladišče (2600 Vác, Zrínyi utca 41/b.)
Prosimo vas, da zraven paketa priložite izpolnjeni zapisnik ter na njem označite izbrano možnost glede garancijskega postopka ter v primeru ponovnega nakupa navedite kodo izbranega izdelka. V primeru, da pri ponovnem nakupu izberete dražji izdelek od prvotnega, se bo razlika v vrednosti izstavila na računu. V kolikor se odločite za povrnitev vrednosti nakupa, vas prosim, da nam posredujete številko vašega bančnega računa. Prav tako vas prosimo, da k zapisniku priložite tudi kopijo računa. Paketa ne pošiljajte s povratnico, ker bo pošta v primeru pomanjkanja gotovine v našem skladišču, pošiljko zavrnila. Po zaključku garancijskega postopka se vam bo poštnina prav tako povrnila, v kolikor to označite na priloženem zapisniku.

V primeru odstopa od nakupa oz. v primeru vračila pomanjkljivega izdelka, se bo vrednost nakupa povrnila šele po sprejemu izdelka nazaj na naše skladišče.

Garancijski oddelek obdela zahtevo v času enega do dveh tednov, od prejema zahtevka.
Odstopni obrazec oz. zapisnik si lahko naložite s klikom na enega od spodnjih gumbov: