V kolikor imate kakršne koli težave z dostavo, izdelkom ali storitvijo, se prosimo obrnite na nas po e-pošti na naslov info@igraceshop.si Če uveljavljate garancijsko storitev, lahko izbirate med naslednjimi različicami:
Prosimo vas, da zraven paketa priložite izpolnjeni zapisnik ter na njem označite izbrano možnost glede garancijskega postopka ter v primeru ponovnega nakupa navedite kodo izbranega izdelka. V primeru, da pri ponovnem nakupu izberete dražji izdelek od prvotnega, se bo razlika v vrednosti izstavila na računu. V kolikor se odločite za povrnitev vrednosti nakupa, vas prosim, da nam posredujete številko vašega bančnega računa. Prav tako vas prosimo, da k zapisniku priložite tudi kopijo računa. Paketa ne pošiljajte s povratnico, ker bo pošta v primeru pomanjkanja gotovine v našem skladišču, pošiljko zavrnila. Po zaključku garancijskega postopka se vam bo poštnina prav tako povrnila, v kolikor to označite na priloženem zapisniku.
V primeru odstopa od nakupa oz. v primeru vračila pomanjkljivega izdelka, se bo vrednost nakupa povrnila šele po sprejemu izdelka nazaj na naše skladišče.
Garancijski oddelek obdela zahtevo v času enega do dveh tednov, od prejema zahtevka.
Odstopni obrazec oz. zapisnik si lahko naložite s klikom na enega od spodnjih gumbov:
|
![]() |
![]() |
V novem pravilniku o zasebnosti lahko preberete, kako skrbimo za varovanje vaših osebnih podatkov. Spletna stran s piškotki (s cookie-ji) zbira informacije o obisku za delovanje določenih funkcij strani in namenskega obveščanja.