Madžarske karte, znane tudi kot Tell karte, so izjemno priljubljene. S temi kartami lahko igramo številne odlične igre, ki so primerne za vse starostne skupine, od mlajših do starejših
Zgodovina kart je privedla do številnih legend, vendar je najbližje resnici, da so obstajale že pred revolucijo leta 1848. Vendar pa so figure na kartah navdihnjene z dramo Wilhelma Tella, da bi se izognili političnim konotacijam in morebitni cenzuri. Ime ustvarjalca je zapisano na karti mak VII: Zu finden bei Joseph Schneider in Pesth, kar kaže, da so bile izdelane v Pešti, vendar natančen čas ni naveden. Kljub temu so karte po svojem izidu postale izjemno priljubljene in skozi čas so bile ustvarjene številne igre, ta priljubljenost pa traja še danes.
Ena izmed klasičnih iger, povezanih z madžarskimi kartami, je zsírozás, katere pravila so izjemno preprosta, zato se jih lahko naučimo že v mladosti. Igra je najbolj zabavna s štirimi igralci, kjer igralci, ki sedijo nasproti, tvorijo ekipo. V tej igri vrednost kart in njihov rang nista pomembna. V vsakem primeru prva karta določa osnovo, ki jo je mogoče premagati le z enako karto ali s sedmico. Krog zmaga tisti, ki zadnji premaga. Cilj je, da igralci zberejo čim več kart z vrednostjo deset in as.
Druga klasična igra je Snapszer ali Snapszli, ki jo lahko igrajo dva ali štirje igralci. Med igro igralci dajejo različne napovedi, s katerimi v bistvu prevzemajo udarce. Z napovedmi in udarci se zbirajo točke, ki jih ni dovoljeno zapisovati, temveč jih je treba šteti v glavi, in igralec, ki meni, da ima 66 točk, lahko z napovedjo "Kész" ali "Elég" konča igro. Vendar, če nekdo pozabi končati igro in to stori nekdo drug, ki je prav tako dosegel 66 točk, bo ta oseba zmagovalec.
Na koncu, a ne nazadnje, je najbolj znana igra, ki se igra z madžarskimi kartami, ulti ali rabló ulti, ki se običajno igra s tremi igralci. Bistvo igre je, da igralec v določenem krogu igre zabeleži največ točk. Igra poteka v nasprotni smeri urinega kazalca. Oseba, ki sedi levo od delivca, dvigne kupček, oseba na desni začne. Tisti, ki začne, dobi priložnost, da prvi pogleda dve karti, obrnjeni navzdol, znani tudi kot talon. Med igro lahko z napovedmi licitirate drug proti drugemu. Igra je razdeljena na deset krogov, nato sledi štetje, na koncu pa zmaga tisti, ki ima največ točk.